O nama

crew /kruː/ eng. grupa ljudi koja usko surađuje

Crew je rastuća zajednica utjecajnih TikTokera koju je okupio kreator i TikTok mentor Dario Marčac.

U korak s novim marketinškim tehnologijama, skupina iskusnih mladih ljudi od 16-40 godina ujedinila je svoja znanja koje je spremna ponuditi kroz suradnje s brendovima na TikToku. Okupljeni talentirani kreativci su pomogli više od stotinu klijenata postići uspješan brand awareness na najbrže rastućoj društvenoj mreži danas.

Sve većim rastom interesa kompanija za TikTok u marketinške svrhe stvorila se potražnja za kreatorima sadržaja. Brendovima nije jednostavno pristupiti novim generacijama i osmisliti zanimljiv sadržaj za njih. Jednako tako im nije jednostavno pronaći kreatore na TikToku koje mogu sa sigurnošću vezati uz sebe i svoj proizvod ili uslugu. Na ovaj način smo osigurali platformu kojoj brendovi mogu dati svoje povjerenje jer se radi o probranim kreatorima. Isto tako, kreatori najbolje znaju pristupiti izradi sadržaja na TikToku i iznijeti sadržaj za brend na autentičan način.

Crew čine probrani članovi s kojima se na osnovu ciljeva kompanije izrađuje strategija, vizija i ideja te pronalaze idealni kreatori i ostvaruje sinergija, kako bi za potrebe brenda oni kreirali autentičan sadržaj.

S druge strane, o TikToku se dosta priča na način kako je to društvena mreža samo za plesove, gluposti i opasne izazove. Željeli smo ponuditi publici mjesto kvalitetnog, pozitivnog i family friendly sadržaja.

3 cilja Crew zajednice:

Prvi cilj je ponuditi marketinšku platformu za brendove kroz koju mogu targetirati Milenijalce i Gen Z generaciju, a u zadnje vrijeme i stariju populaciju koja je sve zastupljenija na TikToku.

Drugi cilj je omogućiti kreatorima platformu koja će im pružiti vidljivost i pomoći ostvariti njihove ciljeve i van TikToka. Osim što su kreatori, svatko od njih je poseban na svoj način i bavi se zanimljivim stvarima od kuhanja, preko video editinga do automehaničarskih poslova. Kroz crew zajednicu mogu monetizirati svoj rad na TikToku i imati neku vrstu odskočne daske.

Treći cilj je publici ponuditi pozitivan, edukativan i family friendly sadržaj na TikToku u kojem mogu uživati gledatelji svih generacija.

Članovi Crew zajednice su već radili na projektima s brendovima i ostvarili fantastične rezultate, a zajednički brend Crew je tek lansiran.

Lansiranje brenda je napravljeno na TikToku 10.4.2022. U toj fazi smo kreirali sadržaj s pitanjem “Znate li što se događa 10.4.” uz hashtag #WeAreCrew.

Ostvarili smo u 8 dana:

Pregledi: 9.300.000+
Lajkovi: 1.880.000+
Komentari: 80.000+

Na dan lansiranja, 10.4. objavili smo prvi video na službenom TikTok profilu crew_official u kojem je predstavljeno prvih 8 kreatora. Taj video je ostvario 310.000+ pregleda, a profil ima 150.000+ pratitelja.

Veselimo se novim izazovima!
Join the pack!
#WeAreCrew